Cliënten over BAEN Advocatuur
BAEN Advocatuur. vindt het belangrijk om te weten of u tevreden bent over onze
dienstverlening en wat we nog beter kunnen doen. Daarom wordt na afloop
van iedere zaak aan de cliënt gevraagd onze dienstverlening te
beoordelen. Hieronder treft u het gemiddelde cijfer aan dat cliënten
voor de dienstverlening gaven, alsmede enkele opmerkingen die cliënten
maakten op het beoordelingsformulier.
Gemiddeld cijfer voor de dienstverlening: 9,2
|
Opmerkingen van cliënten:
- Ik ben in het algemeen heel goed geholpen en mijn zaak is heel serieus genomen en een heel goed plan gemaakt en doorgegaan.
- Ik wil hiermee Babette de Graaff-Bosch bedanken voor het goed oppakken en afhandelen van mijn zaak. Ik vind haar zeer betrokken en eerlijk. Zij is zeer goed in haar werk en doet haar werk met liefde. Nogmaals: enorm bedank!
- Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren, als steunend, professioneel (scherp verstand) en doelgericht.
- Wij hebben Babette ervaren als een zeer ervaren en persoonlijke professional.
- Zeer tevreden en zeer gewaardeerd.
- De bereikbaarheid per scootmobiel kan beter. (Reactie BAEN Advocatuur.: Inmiddels is het kantoor verhuisd naar een locatie die ook met een rolstoel of scootmobiel goed bereikbaar is. Indien het voor cliënten vanwege handicap of letsel niet mogelijk is om naar het kantoor in Utrecht te komen, dan kan ook een bezoek aan de cliënt thuis of in de instelling waar deze verblijft worden gebracht.)
- Geen opmerkingen, verder alles naar meer dan tevredenheid behandeld.
- Je bent een topper! Nogmaals dank voor alles!
- Ik ben goed geholpen en blij met de uitspraak.
- Ik heb bijzonder veel waardering voor jouw inzet en expertise. Dankzij jou heb ik een vervelend hoofdstuk kunnen afsluiten met een mooi resultaat.
- Het is een geruststellend gevoel geweest om te weten dat ik kon rekenen op uw expertise en toewijding gedurende dit hele proces. Uw kennis van het recht, uw professionele aanpak en uw inzet hebben ervoor gezorgd dat wij dit proces op de juiste manier hebben kunnen afsluiten. Ik waardeer ten zeerste de wijze waarop u mijn vragen beantwoordde, mijn zorgen serieus nam en mij gedurende het gehele traject op de hoogte hield van de voortgang.
- Optreden In het algemeen (zeer) tevreden. Prettig in omgang, behoorlijk geduldig, komt altijd spoedig en netjes op de zaak terug. Zegt waar het op staat, naar cliënt en naar verzekeraar met pittige toon richting (medische adviseurs, schadebehandelaars, verzekeraars).