CliŽnten over BAEN Advocatuur

Afbeelding invoegen
 
BAEN Advocatuur. vindt het belangrijk om te weten of u tevreden bent over onze dienstverlening en wat we nog beter kunnen doen. Daarom wordt na afloop van iedere zaak aan de cliënt gevraagd onze dienstverlening te beoordelen. Hieronder treft u het gemiddelde cijfer aan dat cliënten voor de dienstverlening gaven, alsmede enkele opmerkingen die cliënten maakten op het beoordelingsformulier.
 
Gemiddeld cijfer voor de dienstverlening: 9,3
 
Opmerkingen van cliënten:
  • Ik ben in het algemeen heel goed geholpen en mijn zaak is heel serieus genomen en een heel goed plan gemaakt en doorgegaan.
  • Ik wil hiermee Babette de Graaff-Bosch bedanken voor het goed oppakken en afhandelen van mijn zaak. Ik vind haar zeer betrokken en eerlijk. Zij is zeer goed in haar werk en doet haar werk met liefde. Nogmaals: enorm bedank!
  • Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren, als steunend, professioneel (scherp verstand) en doelgericht.
  • Wij hebben Babette ervaren als een zeer ervaren en persoonlijke professional.
  • Zeer tevreden en zeer gewaardeerd.
  • De bereikbaarheid per scootmobiel kan beter. (Reactie BAEN Advocatuur.: Indien het voor cliënten vanwege handicap of letsel niet mogelijk is om naar het kantoor in Utrecht te komen, dan kan ook een bezoek aan de cliënt thuis of in de instelling waar deze verblijft worden gebracht.)
  • Geen opmerkingen, verder alles naar meer dan tevredenheid behandeld.